New Moon



Jo, den var bra! Jacob blev helt plötsligt skit snygg och hans kompisar var inte dåliga dom heller. Synd att Edwars var lite halft risig i filmen, fast i början.. GRRRR! Tänk att ha två snyggingar som lixom slåss om en.. Inte dåligt! Jävla bella..
Men filmen var grym iallafall, som sagt. Den var två timmar men de kändes som att man satt där i en halvtimma. Ååååh vad jag längtar tills filmen kommer ut på dvd. Ska köpa den så jävla hårt! HEHEHE och sen längtar jag sjävklart tills trean kommer ut! Gah. orkar. inte. vänta!

Men iallafall, kom typ hem för en timme sen, så nu ska jag dusch, städa rummet och se några OTH avsnitt. Sedan ska jag och anna försöka hitta på nånting att göra ikväll.
Men jag uppdaterar er lite senare!

LÖV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0