Ny vecka!

Mja. Måndag igen och en ny jobbig vecka väntar. Fast jag var ovanligt pigg imorse faktiskt. Har tränat så gott jag kunnat på kemin. Orkar inte riktigt lägga manken till idag, det får gå som det går.

Min dag har varit bra. Hade dans på idrotten och var på bra humör hela dagen. Eller ja.. Att Axel retar upp mig tillhör ju vardagen så det räknas inte :) Men han kan vara lugn! Tänk för att jag tycker om honom ändå.. Trore eller ej.. Han fick tillochmed en kärleks förklaring av mig idag. Ett flätat band som jag gjort själv på slöjden :') (dock fick Hampus ett likadant.. HEHE)

Men nu ska jag fortsätta med min drog.
Vi hörs kanske lite senare, annars imorgon!

"Eller är det så att allt jag någonsin letat efter, är rakt framför mig?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0