Oh lord

Bara för att upplysa er lite om mitt one tree hill maraton så har jag byt favvisar. Som att Haley var en jävla idiot och lämnade Nathan.. SÅ, nu måste jag säga att Jake och Peyton är förjävla gulliga. Och lillbebisen :') Så nu hoppas jag att jag kan titta på den här förbannade serien utan att behöva grina för att dom är helt rubbad och gör misstag. HHEHE för jag gör ju verkligen aldrig misstag..

Anna sover här inatt som att vi ska till stan på skolgrejimojbesök imorgon hela dagen. Vilka skolor det blir vet jag inte riktigt än, vi får se vart vi hamnar. Men sovmorgon tänker jag fan i mig ta iallafall!

Och om ni vill veta en jävligt ointressant och okul sak (dock tycker jag att det är skit kul) så har jag nyss bytt till min läkpiercing. Hahaha den är typ tre meter lång. Den ligger snett för den får inte plats i min mun, och den far runt som satan när jag pratar. Dessutom kan jag inte prata för jag skrattar åt hur piercingen håller på i munnen på mig.. Haha ja, jag är rätt lättroad.



Så ja, nu hänger mitt liv på er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oroa dig inte, det ordnar sig för haley och nathan.

Fast det kanske jag inte skulle ha sagt :S

Ops

2009-11-12 @ 22:24:25
URL: http://danim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0