PIJANO

HEJ! Jag skrev inget igår, aj now. FLÅT

Just nu sitter jag vid Angelicas piano, med världens minsta bärbara skulle jag gissa på. Jag sov här inatt, vi har hyrt två filmer. En film handlar om nå radio program på en båt (minns inte vad den hette) och den andra hette "Nu eller aldrig". Vi har bara sett den första, och den såg vi inte ens klart. HEHEHE.

MEn iallafall, jag och Angelica sitter här och spelar lite, Angelica tar i ifrån tårna och sjunger.. (allt annat än fint). HEHE nejrå men föfan, vi är grym! Inom ett år har vi nog ett band, hon spelar jag sjunger. GREAT.
Vad ska vi heta då? "Angelica med vän" tyckte Anki. Bara för att hon är wannabe Calle. Jag tycker.. Äh jag vet inte vad ja tycker.

Nu ska vi sjunga singstar. Sen ska jag åka hem och duscha. Sen ska..*fortsättning följer..*
SPÄNNAANNDEE VA?!?!!? Ni bah måste läsa hela tin nu för att få veta!!

hehehe men vi hörs. LAV JAAH


Kommentarer
Postat av: axel är inte en grek!

Filmen heter "The boat that rocked."

och varför hyra film när "Die hard 4.0" är på 4:an ikväll?

2009-11-14 @ 15:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0