Radio girl

Varför sitter jag här för? Varför varför varför?! Jag borde skriva klart uppsatsen som ska lämnas in imorgon. Men jag har ingen större lust till det.

Jag kom iallafall nyss hem ifrån birsta. Där åt jag och pappa, gick runt lite ( köpte bara ett par strumpbyxor ) och sedan åkte vi till bion.

Jag hämtade nämligen ut dom här älskade biljetterna! Jag beställde dom till mig och Anna igår. Dom började även släppa biljetterna igår, och när jag skulle boka så fanns det vara kvar längst fram, lite runt kanterna och en platser typ.. Sjukt! Det är nog riktigt många som har höga förväntningar när det gäller New Moon. Jag inräknad. Men jag är ganska säker på att den kommer vara grym!

Men ni får ha en bra kväll säger vi, så ska jag försöka runda av uppsatsen. Det får bli som det blir helt enkelt.
Love and kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0