Sista lov dagen.

Ajdå. Nu är lovet redan slut :( Mn jag har tagit vara på de rätt bra, så gott jag har kunnat iallafall.
Igår blev det så att jag, min bror Nicklas och min kusin Rikard gick på bio. Zombieland. Haha den var mer rolig och läskig. Dessutom vad killen i filmen en liten sötnos också. HEHEHE

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Jag borde bara ta de lugnt som att det är skola och grejer imorgon. Även fast det kommer vara en jävligt skön dag! Alla killar på hela skolan ska på Killmässa. Så vi tjejer är ensamma. Vi ksa se på film hela dagen, och ha lite idrott. Om GILLA knappen skulle ha funnits här så skulle jag ha tryckt på den tre gånger om! HOHOH GILLAA!!!

Som att jag nyss har vaknat så känner jag mig inte speciellt najszzzsz.
Så nu: dusch och frulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0