The time of my life

Já. Då var jag igång igen. Jag var nyss ute och gick runt broarna med morsan. Jag tyckte jag gick så fort jag kunde, och tog i lite extra. Men jag kunde ändå inte få ur all min energi.. Illa

Men iallafall. Jag har sett klart hela säsong 2 av OTH nu. Så imorgon säger vi varmt välkommen till säsong tre! OCH JUSTDE! Jävla Nicki F*I*T*T*A! Hon tog ungen! Vilket gjorde att Jake var tvingad att lämna Peyton för att åka efter henne. SERIÖÖÖST!?!?!?!?!?! Vad är det för fel på mig.. Jag kommer ju vara värsta känslomonstret när jag sett klart på alla säsonger.. Nu grinar jag för att.. det behövs! Dom gör fel, det är gulligt/romantiskt, det är sorgligt osv.. Men sen läju jag grina för att ja har sett klart på alla säsongen 8) hua, elin-problem..

HEHEHEHEHEHE det är roligt de här vaaa.. Läsa om mitt liv... Jag har ju bättre liv än vad Kenza har iallafall! Lucky me

:') gullig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0