We are the world

Puh. Nu är jag äntligen hemma! Hungrig som en varg. Men innan jag tar nånting att äta så ska jag uppdatera lite, snäll som jag är.

Idag såg vi på film, Juno. Slöjd, lunch, film och sedan gick vi till TRIM där jag brukar träna. Där tränade vi 25 minuters spinning, och sedan 25 minuters pump. Jobbigt som fan, men känner mig grymt duktig nu!

Förresten, jag svär rätt mycket i min blogg har jag kommit fram till. Dock har jag också kommit fram till att jag inte tänker göra nånting åt det. Jag svär mycket som person, det är lixom sån jag är. Därför orkar och tänker inte jag anpassa mig när jag skriver. Dessutom kan jag tycka att det blir BORING om man ska vara så fin i kanten hela tiden!

Men vi hörs sen gullungarrrr ♥
Ska försöka plugga lite också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0