Allt

Vaken! Gårdagen blev lite lugnare. Lite dans, lite kortspel, skratt osv. Kvällarna kan inte bli bättre när vi tjejer sätter igång vettu, klockrent lixom. Iaf, jag Frida och IsabelleN kom på halv tolv att vi skulle cykla till BigBoy. Kanske de roligaste som hände på hela jävla dagen. Med Isabelles humör (hon var ÖVER glad, sjöng och skrattade hela tiden), Fridas usla teknik på cykeln, och mitt "borsta" huvud.

Allefullifall. När vi kom hem så satt vi oss vid bordet och pratade lite. Sen kom pappasen och hämtade moi. När jag kom hem så var det bara sängen som gällde lixom. Helt SICK

Ja. Idag hälsar man nog på Hampus lite mer mot kvällen, och nu på dagen tror jag att jag hälsar på världens bästa familj. Man måste ju passa på att göra nånting av dagen när man för engångsskull vaknar i bra tid!







haha vilken blick!

Blev inte många bilder den här gången, blev mer videos;)

Kommentarer
Postat av: fritiof

Sv: hihi javet men natur programmet är ju ändå liksom business inriktat så jag tror inte att det passar mig :P Men jag tycker du ska gå där :D

kram

2009-10-03 @ 15:49:59
URL: http://fridala.blogg.se/
Postat av: frida

sv: Ja det kan manju också göra :P

kram

2009-10-03 @ 20:50:15
URL: http://fridala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0