Breakeven

Halva veckan har gått och jag känner mig fortarande hängig.

Joo, de är inte gått över än :( Halsen är heeeelt åt helvete. Det är väl bara de nästan, eller jag känner mig frysen och så också. Men ingen feber, än så länge. Jag kommer hugga av halsen på mig snart om dehär inte går över. Det går ju ffs inte ens att svälja!

Jaaaa men annars är allt finnemang med lilla Elin vettu! Jag har pysslat med mina små gullungar idag förresten. As kyl med gladd ungar. Hahaha men man fick sig några skratt när Emma gjorde världens fulaste spindel med ögon som var 2 meter ifrån varandra.

Imorgon har jag biologiprov och jag vill bara sova just nu.
Satan att det är Grey's ikväll, för det kommer inte på tanken att jag minnar de..

Kommentarer
Postat av: lellelelelellelelpeppepepwpepetrklinnea

nae gumman fan vad du är gullig min gull prupp!! (:<3



tack för att du fiinnns!.

älskar dej av hela mitt hjärta <3



När du faller så fångar jag alltid upp dig min prupp<3

2009-10-15 @ 20:43:04
URL: http://bheartl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0