DAGS FÖR FREDAGS MYS!

Egentligen har jag absolut inte tid att sitta här, men som vanligt så känner jag mig tvingad att skriva nånting ändå.

Iallafall, skoldagen gick lätt och bra. Orienterings prov på idrotten, gick bra! Kapitel 5 blev klart på deckarn, bra de med! Och sedan sålde vi fika utanför ica, drog in 800 kronor. Helt ok! Så nu har vi 40 300 i klasskassan! Inte dåligt de elleeee.
Men iallafall, ikäll ska jag och mina brudar till Angelica, så snart kommer Anna hit så ska vi göra oss klara och dra dit i bra tid. Jag ska bara ut och prata med lite med R och ta en snabb dusch, sen är jag redo för kvällen!

Och som alltid ska jag lägga in ett klipp på vem som var bäst på idoool. Karolina får den äran idag.


Men Tove var också jättebra!

HA EN GRYMKVÄLL hörrni, så hörs i nog imogon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0