Do it all night

Jag kom ifrån Angelica för ett litet tag sen. Egentligen skulle jag ha åkt buss som att mamma har jobbat natten, men då var Emmas mamma så snäll och kunde skjutsa hem mig ♥


Det blev en lyckadkväll igår. Sjung singstar, spelade piano, lyssnade på musik, dansade osv. Kvällen slutade som vanligt med att vi gick på Big Boy. Först gick alla förutom jag Angelica och Albin. Men sen stack Albin iväg på en cykel så vi tog den minsta cykeln Angelica hade troja och åkte två på den. När vi väl kom fram så satt vi där i två minuter, sen cyklade vi hem igen 8) HEHEHEHEH


Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Borde hälsa på mormor, det var ett tag sen. Men vi får se, kanske hälsar på kusinerna också på samma gång :)♥

Just det, det är ju idag Allhelgonadagen är! Så, ha en bra/kul halloween!
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0