every step you take

Hemma ifrån skolan, och har nyss ätit världens godaste mexicansk tacopaaaj!

Iaf så mår jag inte bra idag. Jag känner mig grymt mycket sjuk och hängig. Huvudet dunkar, halsen svider, och alla muskler är stel och gör ont.. Jag brukar alltid vara som mest sjuk på morgonen, men idag har det varit tvärtom. Det har blivit värre och värre under dagen.

Och jag som aldrig brukar vara sjuk!! Men när jag väl är det så håller de i sig i flera år ungefär :( Och jag sätter fan min höger arm på att det inte bara är feber och nån förkyldning, jag lovar att det är nå jävla allvarligt skit som kommer göra att jag är död inom 24 timmar.

Så de här kanske är mitt sista inlägg, vi syns i helvetet.


Kommentarer
Postat av: Moa

Vad lik du är hon i andra avenyn,prästens dotter..!!!

2009-10-15 @ 12:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0