Jippiiiiiie. livet suger

Jahapp. Nu kom jag nyss hem ifrån mina kusiner där vi har diskuterat ett och annat. HEhehehe va vuxen jag lät där!!!!!11

Jag är fortfarande döende och som det verkar så kommer jag fan inte bli bättre heller. MEN jag vet inte om jag ska dra mig iväg till skolan imorgon ändå, som att jag tror att jag kommer ha muntligt spanska prov. Skulle vara as skoent att få de gjort.. Ni ser ju, min stackars arma kropp måste gå till skolan fast att den är skör och håller på att ramla isär.. Heheherehrew nerå den måste inte, men jag vill få ordning på betyyyyygen.. OCH JAG VEt att de inte påverkar om man är sjuk, men käft nu

Dessutom kan jag inte ett skit om provet på torsdag. JA JAG KÄNNER PANIK! Det är ju ffs dom hära betygen man ska söka in på.. WIHO.......

OCH INTE NOG MED DEEEEE så kom tant röd på besök som pricken över i;et idag också.

JAG ÄLSKAR LIVET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0