Kära Emma Nilsson Böös

Ja Emma. Nu kommer ditt kära inlägg som även jag har lovat dig.
Ska försöka va lite poetisk..

- Emma, hon är gullig som få och är bra på att förstå.
Hon är lång pch smal, och kan räkna många mattetal.
Emma är inte bra på bara en sak, hon har tillexempel talang inom bak.
Hon står alltid på den bra sidan, förutom när Axel är jobbigt och petar henne på slidan.
För då kan nämligen helvetet braka lös, jo Emma är inte alltid Guds tös.
Jag och Emma har gjort mycket roligt, att vi inte umgås längre är otroligt.
På fritiden är hon inte bara med vänner, hon försöker umgås med alla hon känner.
Emma var en gång den finaste jag vet, enda tills hon bad mig titta på när hon sket.

HEheh lite skämt&sido där på så slutet. Men kom inte på nått bra slut ju.. Dessutom är de så grymt fel svenska, men de SKITER vi i just nu.
Jag hoppas du blev nöjd Emma :D Kände inte för att skriva nå långt och smörigt

Här är jag och min vän Emma för ett bra tag sen.
Söta!

Kommentarer
Postat av: guess who

hahaha:') älskling! rörde ända in i djupet;) sista meningen var ju sann! älskar dig (L) nu är jag nöjd!!!:D

2009-10-22 @ 22:17:18
Postat av: Anonym

åh va glad jag blir att de rörde och att du blev nöjd:'D ! hihihhiih LAAAVJOOOOOO(K)(L)(L)(L)

2009-10-22 @ 22:21:18
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0