LALALA

Nu har ännu en helg försvunnit och ännu en jobbig vecka väntar.

Min helg har varit awesome iallafall. I fredags var jag som sagt med mina brudar, och igår så tog jag Anna och Amanda det bara lugnt och kikade på fotboll. Satan vad arg jag blev när danskarna vann, helvete!

hehehe japp.. Jag bruukar faktiskt inte se på fotboll, igår var ett ganska stort undantag. Fast när jag väl har börjat titta så är jag så inne i matchen att de känns som att jag själv är med. Skriker och klappar som en galning. Jag skulle bara grym som hejjarklack kan jag lova!

Nä idag är en sån här dag som jag bara vill dööö. Ska slå på titanic och glo på den. Sen ska jag kanske ta tag i städningen som att mor erbjöd mig pengar om jag städade lägenheten tills torsdag när Emma fyller år. Som att morsan jobbar 24/7 så hinner inte hon..
Fett värt säger jag bah

haha kul. Här är iallfall 2 av dom som tillhör världens bästa familj. Jag har sån tur som har er till släkt :') Även fast jag skäms över er, så älskar jag er äckligt mycket.
( sen är jag lite ledsen också, Linnea är nämligen 2 år yngre än mig, men har växt om mig som fan, hon är minst 1 dm längre nu. Och jag som var så lycklig över att jag var lika lång som henne... )

Kommentarer
Postat av: din "långa" kusin

MOHOHOHOHHOHAHAHAHAHAHAHAHAH jag är mmmmmmkkkkkkkkkkkkkkt lllllllläääääääääääääännnnnnnnnnngggggggggggggrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeee ;)<3

2009-10-12 @ 19:52:45
URL: http://bheartl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0