Löööördag

Det här måste vara en av dom få gånger som jag skriver på morgonen på en lördag?! Jag brukar alltid köra mitt race på fredag och inte komma hem förren sent på lördagkväll. Menmen, nu är jag här!

Jag är inte speciellt mycket bättre i huvudet/bihålorna idag. Men jag är rätt pigg ändå. Och jag skulle inte tacka nej till att hitta på nånting idag som att jag bara var hemma och degade igår. Fast de behövdes faktiskt, hade nog dött om jag hade hittat på nånting.

Jaja.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få dagen att gå.
Är grymt sugen på att hugga av mig huvudet ännu en gång för att slippa värken (K)
Meeeeen lite smärta får man väl tåla.. Fast önsketänkande kan ju ingen stoppa
Vi hörs senare idag, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0