Oktooooober

Yepp. Höstmånaden är häääär. Depp depp depp

Allefullifall så fick jag sluta tjugo över två idag istället för halv fyra, gött. Livet leker ibland va aaah aaaa aah? Imorgon är det iallafall fredag, och de ska bli sjuukt skönt med helg. Har varit så grymt trött hela den här veckan. Fast vi har typ inte haft en enda läxa/prov/nånting att göra. Hihihihi najzzz

Iaf, såg ju såklaaart på idol igår. OCH GREYS, men hörrni GEORGE KAN JU INTE DDÖÖÖ!? hehehe. Lite kul att dom skrattade på begravningen.
Och för EN gångs skull så var tittarna med mig igår. Först Rabih och sen Erik. Och BÅDA gick vidare. Hohoho hualigen vettu.

Nu ska jag baka, eller snart ska jag baka. De blir muffins till försäljningen och negerbollar till mig! Mums
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0