They don't really care about us

Anna åkte nyss hem, men innan hon åkte hem så låg vi i soffan och försökte kommer överrens om en film som vi kunde se. Det fanns nästan bara skit, som vanligt. Men i slutet på Drama listan så kom Tristan & Isodle upp. Vi tittade på trailen och bestämde oss för att se den som att vi inte orkade leta efter någon annan.

Jag ångrar mig inte ett endaste dugg! Filmen var helt jävla otrolig! Min absoluta favorit film för tillfället. Den hade allt som en film ska ha. Spänning, kärlek, vänskap och sorg. I slutet på filmen tittade även lite tårar fram.






:') GAAAAAAAAAH och sen behöver jag inte nämna att Tristan är en babe va?

Ö.G.O.N.G.O.D.I.S ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0