Tisdags morgon

Godmorgon!

Kanske första inlägget såhär tidigt. Men nu är jag vaknen och ska snart börja fixa mig.
Måste bara berätta en sak. Min låtsas pappa spang upp för trappen här med andan i halsen för kanske en kvart sen, och skrek att han hade hittat en hund vid bankomaten. Det gulliga var att han hade tagit med sig hunden hem. Och den där hunden var fan i mig de gulligaste jag nånsin sett!

Så jag gosade lite med honom innan Hans tog honom och gick ut för att leta ägaren. Vilket han hittade 2 minuter efter han gått ut.

IALLAFALL. haha jag höll på att imorse när jag tittade på kalendern
SIBYLLA har namnsdag idag. hahaha va gulligt

Nej nu ska jag fixa mig, jag och Anna ska på stan idag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha.. sibylla. Jag vet, imorse då jag gick genom halva stan för att gå till skolan passerade jag sibylla och dom hade en reklamskylt utsatt där det stod typ "idag firar vi extra, för sibylla har namnsdag... blablabla".

Jag smålog och gick vidare.

2009-10-20 @ 10:46:14
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0