WIHO WYWYA

Ja, ska försöka få till åtminstonde ett vettigt inlägg idag.

Synsk som man är så var det just Nicklas som var den andra personen som hängde löst. Och utav dom två blev det Camilla som fick åka hem. Jag blev nöjd! Hade grävt ner mig om Nicklas hade fått åkt ut mot Camilla. Men iallafall, båda mina älsklingar är kvar och jag är mer än lycklig!

Åter till verkligheten. Som sagt så mår jag allt annat än bra just nu. Huvudet dunkar, bihålorna värker, nacken är stel och gud vill mig nått ont idag alltså. Har slagit i alla möjliga kroppsdelar i olika saker hela dagen.
Kärringstöt, slog in tån i en stol, foten fick nyss ett fint blåmärke när jag slog i fossingen i hörnet på databordet, när jag skulle böjde mig bakåt så missade jag att bordet var i vägen och slog i huvudet, min lillasyster petade en krita i ögat på mig OCH katten klöste mig på låret!

DET ÄR OTUR!

Lika bra jag går och lägger mig nu, den här dagen har verkligen inte varit min dag.
(Förutom de där med idol då.. HEHE)

bjuppar på en liten bild sådär, natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0