25 December 2010

Jag hade en väldigt mysig julafton igår. Firade som sagt med min släkt som jag inte träffar så ofta, men det var mysigt det med. Pappa och jag åkte hem vid sju nångång, och så skjutsade han mig till mormor så jag var där ungefär en timme också. Dessutom så blev det så att jag öppnade mina julklappar ifrån mamma igårkväll istället för idag.

Och julklapparna såklart! Jag är jätte nöjd! Jag har inte orkat knäppt några bilder på dom eller så, men jag fick pengar, presentkort, gymkort, hudprodukter, rakhyvel, sidenmorgonrock, duntäcke, underkläder, vantar, en eclipse box, hårprodukter osv. En nöjd tjej alltså!

Jag kan visa lite bilder ifrån gårdagen nu.











(mormors julklapp)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0