31 December 2010

Halloj! Angelica kom hit igårkväll och vi hade riktigt svårt att somna inatt, vilket resulterade i att det var sjukt svårt att kliva upp klockan nio imorse. Då följde vi med pappa till birsta och åt frukost på donken. Fick även New moon av pappi, tack!!!!!
Iallafall. Angelica står vi duschen nu, sedan ska vi nog börja fixa oss tills ikväll. Klockan fyra åker vi till Amanda och äter gott där, sedan åker vi vidare till Frida! Senare mot natten vet jag inte riktigt vad som händer, det visar sig.
OCH VET NI? KICKI HAR HITTAT MIN KAMERAAAA!!!!!!! YEESSS!!!! LYCKLIIIGG!!!!! Så har ni tur så kanske jag kan bjuda på lite bilder imorgon (dock får jag inte kameran förrren sent ikväll, men ändå)
Jag och Emsan förra nyåret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0