4 December 2010

Jag hade så otroligt mysigt igår! Vi snackade tjejsnack, åt gott, såg på idol och film. Helt perfekt. Och imorse fick jag och Angelica världens godaste frukost av Kicki! Tack stumpilumpan. Efter det tog vi på oss en massa kläder och gick ut och tog på hennes hest Vincent en sadel och en sele. Angelica och jag åkte nämligen madrass efter hästen! Och fyfan va fort det gick! Så jävla kul.  Om man fick göra det oftare så skulle tillochmed jag tycka vintern va rolig!

Om några timmar ska jag traska bort till badhuset! Jag är nämligen bjuden på Alvas badkalas idag!! Fick lite panik över att jag inte hade nån present, men mamma kirrade biffen åt mig så det ordnade sig!
Bilder ifrån igår kommer en en liten stund! 

Jag och min kompis Alva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0