Dag 4 - Vad är kärlek?

Kärlek kan vara så många saker. Men för mig är kärlek det jag lever för. Då menar jag inte kärlek som i pojkvän. Utan den kärlek som nära och kära ger mig. Att veta att någon tror på mig och stöttar. När man vet att det alltid finns någon att vända sig till. Jag tror att ingen skulle klara sig utan den, faktiskt. Jag är så glad att jag får uppleva den varenda dag.  

Men kärlek kan också vara när man träffar den personen som allt klickar med. När personkemin är så perfekt matchad att man är säker på att man föddes för att leva tillsammans med just den personen. När man längtar, älskar, känner, fnittrar, trallar, sjunger, flyger på rosa moln, bryr sig, ler och bara är lycklig. Då allt kretsar runt just den personen och ingenting i hela världen skulle kunna bryta förtrollningen.
Ni anar inte hur mycket jag längtar till jag får uppleva den kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0