Dag 5 - Min dag

Min dag började med att jag vaknade ur en skit äcklig mardröm om en kille i klassen, var jätte trött när jag skulle försöka göra mig iordning och frös ihjäl när jag väntade på bussen. MEN SEN, DÅRU! DÅ VÄNDE DET! Hade en jätte bra plats på bussen till skolan, hade lucia träning på morgon som gick helt ok, sedan gjorde jag Angelica och Kicki rekvisita till våran performance på EVSn. Våra prinsesstorn blev jätte fin!

Det var lunchmusik på lunchen och skiiit god lunch! Sedan hade vi engelska nationella muntliga, jag och Ankan var griiim! Sedan slutade vi, jag åkte tre bussen hem och nu sitter jag i sängen min och Angelica sitter på min datstol.
Det är helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0