Fina, fina du

Läste på min kusin Linneas blogg nyss och hittade det här. Jag blev så otroligt rörd Linnea, du är underbar! Jag älskar dig.



tänkte skriva om den person som betyder så äckligt mycket för mig så hon är värd ett helt eget inlägg.Min underbara kusin Elin Falk.

Vi har aldrig haft den här kusin relationen utan mer den här systerrelationen, jag som alltid har önskat mig en storasyster men aldrig fått nån. Det är du som är den storasystern jag aldrig fick, och jag är så glad över att jag har dig!
Vi har gjort allt , dumma,roliga,snälla,elaka,konstiga,overkliga, men helt underbara saker.
du är såhär overkligt underbar , det är dig man alltid kan komma till om man har problem,är ledsen eller behöver en som bryr sig.
Vi kan prata med varandra om allt mellan himmel och jord , och det känns som om att det bara är med dig som allt löser sig.Alla våra minnen är det värdefullaste som finns, det bästa som hänt!
vår barndom med allt vad det innebär.
du är den finaste och mest omtänksamma personen som någonsin satt sin fot på jorden,du är så unik du är en stjärna!

Du är min förebild och jag vill bli precis som dig , för du är fantastisk!
Tack för att du finns världens bästa syster , jag älskar dig! ♥


♥♥


Kommentarer
Postat av: linnea

jag älskar dig <3

2010-12-12 @ 21:38:40
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0