My year

Januari - Firadde nyår med tjejerna, åt gott och så. Sedan åkte vi in till hamnen, jag Angelica och Agnes  drog vidare till en liten lägenhet på södern (om jag inte minns fel) och mådde primaballerina på morgonen. Jag och Angelica körde våran 20 timmars, var på någon fest på tallskogen och blev helt koko. Avlslutade lovet med en tjejkväll hos Therese. Blev glee beroeende. Var otroligt orolig över mitt gymnasiumval, var inne på stil hälsa spa och thoren (va gick snett?). Tränade på trim. Efter många om och men bestämde jag mig för Estet på Skvadern iallafall. Var på Hedbergskas vårshow.

Februari - Mamma åkte in på akuten pga av inre smärtor och jag var ledsen hela tiden på skolan. Kämpade på med en massa natoinella prov. Jag och Angelica tränade stenhårt på Trim. Vi tjejer håde några mysiga tjejkvällar. Jag och Anna fick en väldigt rolig och annorlunda kväll med hennes bror och hans vänner.

Mars - Jag och Anna praoade på Hifi klubben. Lekte och åkte madrass i slänten en hel del på världens bästa kusin och Jennifer. Jag och Angelica lanade i hennes vardagsrum. Var i sidsjön med klassen och åkte madrass, skit kul vare! Blev kär. Linnea var tvungen att ta bort hennes kära Pontus.

April - Firade påsken med hela släkten hos mormor och morfar. Vart helt tokig i sorgliga filmer (vilket har hållt i sig). Tog hål där uppe i örat för tredje gången. Fick reda på att jag kom in på mitt första val. Linnea och jag fick våra 3 timmars promenader och knäppte tusentals bilder. Shoppade en hel del till Italien. På sista april var jag och några andra hos Amanda och hade det gött.

Maj - Åkte äntligen till Rom med klassen i några dagar och hade det otroligt bra. Var lycklig över att jag snart slutade nian och att det började bli sommar. Firade Angelica som fyllde 16 år. Jag fick en ny kusin, lillsmurran! Knäppte ett jätte tråkigt avslutningsfoto med klassen. Knäptte första sommarbilderna med Anna.

Juni - Linnea fyllde 14 år! Hde avslutningsmiddag med alla niorna på matfors skola. Var otroligt spänd över mina slutbetyg. Sov en natt i tält med klassen uppe i Rännö och fick adhd. Gick tillslut ur nian och var hyffsat nöjd med mina betyg, på kvällen umgicks jag md tjejerna hos Emma. Liam slog ett ordentligt hål i pannan när jag var hos dom. Såg det stora kungabröllopet. Umigcks mycket med min förredetta vän Erik. Firande midsommar hos Angelica med trevligt folk. Fick 14 myggbett i pannan på samma kväll.

Juli - Umgicks mycket med Angelica. Började få lite panik över att jag skulle börja gymnasiumet om en månad. Jag följde med Annas familj till Spanien i två härliga veckor, där tatuerade jag mig också. Hade en rolig kväll/natt hos Amanda några dagar efter vi kommit hem. Var på jätte härliga partyn några hus bort hos min fasters bästis.

Augusti - Tapetserade om i rummet. Fylde sexton år och firande dagen med Anna och några andra vänner. Åkte till Stockholm med Emma mamma Linnea och Kevin. Jag och Camilla myste i jordkällaren som vi målat om. Hade lite folk här innan några av dom drog till selånger och jag och några andra drog till Antons farfar och badade badtunna. Började på Skvadern. Var på lögdö med klassen och sp1.

September - Firande Isabelle som fyllde 16 i Augusti. Kämpade så gott jag kunde med att komma in i Skvadern arbetssätt. Började bekanta mig mer och mer med tjejerna i rummet. Hade en sjukt rolig fest där vi firade att Jarmo skulle fylla 40 år. Världens bästa och finaste moster fyllde 25 år. Fick dagen efter reda på att Alexander Dahlgren hade dött.

Oktober - Jag och Angelica drog spontant till Torpshammar och hälsade på Christoffer och Anton. Var kattvakt med Ellinor och Angelica i Guns lägenhet. Bästisen fyllde 16 år. Hade några mysiga kvällar med tjejerna. Började lära känna Kicki! Var hos Annao en kväll och lärde känna tjejerna i klassen mycket bättre. Spelade teater på stan med klassen. Sjöng på Livias dop.

November - Fick mitt älskade piano. Såg kungarna av tylösand tjejen på stan. Blev jättebra kompis med Kicki. Såg Saw3D och blev besviken. Firande kusin Linus som fyllde 18 år. Kämpade på som bara den i skolan fastän jag var otroligt skolless. Märkte att jag blev mer och mer konstig och estetisk med tiden. Hade en liten återförening med tjejerna hos Emma. Hade den värsta mensvärken i mitt liv. Började handla julklappar och julpynta.

December - Linus blev jättejätte dålig och blev inlagt på stokeenheten på sjukhuset. Såg på Hedbergskas julshow. Gick på Alvas badkalas. Jag Angelica och Kicki blev bjuden på jätte god och mysig trerättersmiddag hos Annao. Min klass var luciatåg på skolan, jag har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv. Piercade naveln. Hade lilljul med tjejerna i klassen och en lilljul med Angelica. Såg robinson Erik och Daniel på birsta. Firade jul med pappas släkt. på juldagen var det lite partaj hos Kicki och min kamera blev stulen. Shoppade som aldrig förr på mellandagsrean.

Och nu är det bara nyår kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0