Snöboll

Vi hade det vädligt mysig idag hos Camilla med gott fika. Vi åkte även och hälsade på Linus på sjukhuset. Jag hoppas verkligen att du får ett svar snart, och får komma hem! Jag förstår verkligen att det kryper i kroppen på dig när du få ligga där i ett otroligt litet rum och titta på tv. Gå i korredorer och äta. Jag längtar tills du blir okej igen ♥

Just nu borde jag verkligen fixa med en matteuppgift. MEN. Det orkar jag inte. DOCK. Ska den vara klar imorgon. Jippi?




Våran låt bff!


Kommentarer
Postat av: Annis

JAG HAR INTE HELLER GJORT :O

Eller den första, men den andra, gruppdelen.. Gör den med mig? :):):):):):):) Pusssss

2010-12-05 @ 21:04:44
URL: http://aannaolofsson.blogg.se/
Postat av: banarne!

Oh, I wanna dance with somebody,

I wanna feel the heat with somebody

Yeah, I wanna dance with somebody,

With somebody who loves me

Oh, I wanna dance with somebody,

I wanna feel the heat with somebody

Yeah, I wanna dance with somebody,

With somebody who loves me



MMMM, AH!!!!!!!! LÖVE IT!!!! parta med mig då!!!

hhihii<3<33<3<3

2010-12-06 @ 18:27:45
URL: http://anabanan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0