Somebody

Jag hämtade ut min avslutningsklänning idag! Den var ungefär som jag förväntat mig, jättefin! Och en var inte så kort som jag hade trott heller, ännu bättre. Dock vet jag inte om mina skor som jag tänkt ha till passar.. Får väl kika efter att par nya, annars får jag nöja mig med ett par jävla killer heels.

Idag ska jag och Ankan iallafall ut och springa! Dessutom har vi sovmorgon imorgon! Så vi börjar en timme senare. Alltid något! Dessutom är det ganska behövande just nu när jag knappt kom upp ur sängen imorse.
Sover nog hos Ankan ikväll, så ni vet.

Angelica vill hälsa att hon är oseriös på bilden, så ni inte tror att hon är seriös (antecknar precis det hon sa)
Dessutom ser ni lite av min klänning också!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0