28 November 2010

Tjena! Jag kom hem ifrån kusinerna för ett tag sedan. Har fixat och donat med lite grejer innan jag satte mig här. Dock har jag inte fått upp min minigran på rummet än. Jag får se om jag orkar göra det idag (som att min mensvärk inte har släppt ÄN! Dock det den inte lika stark men nå fan finns den där!) annars tar jag det till veckan. Inatt sov jag inte många timmar alltså, jag hade så ont att jag fick panik. Visste inte vart jag skulle ta vägen 8)


Men iallafall så har jag haft en mycket bra och skön helg! Det känns nästan som att jag trivs med att ha det såhär lugn och skönt nu ett tag framöver. Samla krafter tills det nya året kommer!
(Just det. Idag peta Liam in ett fingerboard hjul i näsan. Hjulet var grönt också, så det såg ut som världens största snorkråka. Att det alltid ska vara någonting med lillaLiam, dock var denna grej ganska komisk!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0