7 November 2010

Hej! Jag kom nyss hem ifrån mina kusiner förstår ni. Jag hade en sån otroligt rolig kväll igår, så tack för det! Det går seriöst inte att ha tråkig med min Camilla, hon är verkligen världens bästa människa! Iallafall så höll vi på att komma på danser till olika låtar, åt jätte god mat, drack sjukt goda drinkar som Jennifer gjorde! Så jag hoppas att Linus blev nöjd med kvällen.


Idag hade vi en liten halloween kväll såattsäga. Vi satt och berätta spökhistorier (bara sanna, såklart) och försökte oss på anden i glaset.  Alltså, jag fick höra så sjuka grejer, som mina nära och kära varit med om som jag inte har haft en susning om. Kan inte fatta att folk inte tror på sånt där! Och för att avsluta denna dag lite snyggt åker jag och bror min och ser SAW 3D! WIHOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0