8 November 2010

Ska börja med att säga grattis till min kusin Linus som äntligen fyller 18 år idag! Jag är inte ett dugg avundsjuk.

Godmorgon iallafall! Det blev så att jag stannade hemma som att jag inte somnade förren klockan tre nån gång. Men jag borde (måste!) verkligen jobba matte och städa rummet. Men frågan är ju om jag ens kommer göra nånting av det. Iallafall så såg jag Get him to the greek imorse, se den!

Ska försöka få dagen att böja rulla nu vaaaa, HÖRS
Visar lite bilder ifrån Linus firande, dock blev bilderna jätte dåliga.




Kommentarer
Postat av: EvaD

Kul var det iaf.... fuck jag fastnade på bild. Åh nu har jag bestämt att du ska få sjunga på min begravning. Du har en underbar röst!!!!

2010-11-19 @ 20:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0