At Angelicas place

Vi har suttit och grejat på lite olika saker denna eftermiddag såattsäga. Åååh det är så kuuul!! For real! Nu gick angelica och duscha och det sista hon gjorde innan hon gick ur rummet var att ge mig en ond blick och sedan sa hon "Skriv nått fint om mig!" och smällde hon igen dörrn.


Lika bra att lyda.

Angelica du är fin
Du är snäll och god, som en piggelin
Du är inte alltid bra på att följa mina lagar
Men det finns ju ingen som är perfekt alla dagar
Du säger alltid SAFE efter du släppt dig
Är det bara för att slippa ett slag ifrån mig?
Iallafall så är du är väldigt bra slav
För du uppfyller oftast alla min krav

Kommentarer
Postat av: ANKAN

Åh :') Vad fint!! !!!1

2010-11-26 @ 10:05:52
URL: http://angelicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0