Lista

Jag har insett att min senaste kyss: var en fredagnatt för nån vecka sen
Jag har insett att: jag ibland går för snabbt fram för sedan bli osäker
Jag har lärt mig: att ta vara på saker och ting
Jag trodde aldrig att: jag skulle gå estet förren nån vecka innan man skulle bestämma sig
Jag lyssnar på: fin musik
Jag pratar: när jag känner för det
Jag tycker om: fina saker
Jag avskyr när folk: glor
Min bästa vän är: Anna
Min första bästa vän heter: Isabelle
Kärlek är: nått jag avgudar
Bästa tiden i mitt liv var: den var svår
Jag har mist: min farfar
Om jag fick en sak i hela världen: skulle det nog vara massor med pengar
Jag är: riktigt jävla rolig, skojar inte
När jag borstar tänderna: har jag munnen stängd
När jag lagar mat: har jag inte tålamod att stå vid spisen hela tiden, utan går iväg och gör annat......
Jag tänder på: killar med förföriskt leende (det där lät väl bra vuxet ändå?!?!)
Det sexigaste yrket är: brandman!!
Jag är rädd för: sjukdomar
Den värsta känslan är: rädsla
Jag är bäst på: att va kul
Jag är sämst på: den var för lätt
Om jag var ett djur skulle jag vara: en goala björn
Jag kommer alltid att vara: kort
I sommar: ska jag leva livet
Sist jag verkligen grät var: var nog på minnesstunden
Jag kan: kramas
Jag kan inte: vissla speciellt bra
När jag vill tänka går jag: och lägger mig
Min mobiltelefon är: repig
När jag vaknar på morgonen: är jag trött hur länge jag än sovit
Innan jag går och lägger mig: slår jag på teven
Just nu tänker jag på: nått grön... Träd.
Idag har jag: skrattat åt angelica
Ikväll ska jag: mysa
Imorgon kommer jag: vet inte
Jag vill verkligen: dö

Kommentarer
Postat av: i.

<3

2010-11-22 @ 20:52:10
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0