Säg till om du vill ha tilbaks'an

Åh vad jag älskar den mysiga gråa stickade tröjan (som dock inte är min egentligen..) som legat i min garderob i över ett år. Jag har tjuv använt den några gånger nu när det börja bli kallt, åh gud va skön den är! Iallafall så är det bra harmoniskt att åka buss ibland alltså! Jag var så inne i mitt egna huvve att jag plingade alldeles bredvid min hållplats så bussen fick tvärnita. Ops.


Ska äta nu, typ. Sedan ska jag göra mitt bästa och försöka städa lite. Julmysigt. Äh. Plocka undan kan jag gö. Lite. Dock vill jag bara sitta vid mitt piano och spela. Lära mig nyyyyyya grejjeeeeer. Städa åt mig då.

Kommentarer
Postat av: angelica

Slutaaa ta mitt ord då!!!! ARG TJEJEEE

2010-11-17 @ 17:38:12
URL: http://angelicape.blogg.se/
Postat av: HEHE

haha.. :')

2010-11-17 @ 23:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0