11 Augusti 2011

Jag har tänkt väldigt mycket på hur tråkigt det faktiskt är att läsa en blogg som bara innehåller vad som hänt under dagen. Visar nästan inga bilder alls och bloggar ungefär 4 gånger i veckan. Men sanningen är den att jag är alldeles för feg och blyg för att skriva nånting annat. Att skriva det finns inuti eller visa texter jag skriver ibland känns för läskigt! Dels för att jag är rädd för vad folk ska tycka, inte tycka och dels för att det är så otroligt personligt. 

Men det ska nog komma en vändning, nån gång. För jag gillar ju att skriva, visar det bara inte här. Och jag vet ju själv att det blir dubbelt så roligt att läsa om man får ta del av annat än vardagen. Dessutom skulle jag göra det endast för min egen skull, men ni skulle ju också få ut mer utav den här bloggen då. Win-Win.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0