Lista

Medans Pelle stämmer gitarren tänkte jag göra det jag alltid brukar göra. Denna lista! (Sedan brukar jag sammanfatta året också men det orkar jag inte göra nu)

2011 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2011!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Säkert
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag hade förmodligen inte något
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ingen som stog speicellt nära, men nån jag väl visste vem det var
5. Vilka länder besökte du?: 0
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2011?: Ja
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?: 1 Januari Slutet på Mars 7 Juni 9 Augusti och nått mer kanske xD
8. Vad var din största framgång 2011?: Scenskräcken dog lite!!
9. Största misstaget?: Oj, äta för mycket kanske?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: ja
11. Bästa köpet?: Julklappen till Pelle. Inget slår när han får glädjetårar!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Mat. Skojar inte.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja verkligen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?: Someone like you, Feels like home, Fix you och Give me all your lovin
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tränat XD
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Ätit xD
18. Hur tillbringade du julen?: Var hos momma och moffa
19. Blev du kär i år?: Ja!
20. Favoritprogram på TV?: Kär och Galen, Pojkvänsakademin, Idol, True talent osvosv (såg mycket på tv)
l21. Bästa boken du läste i år?: Syskonkärlek
22. Största musikaliska upptäckten?:Adele
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Pengar
25. Något du önskade dig men inte fick?: Minns icke
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja det finns det nog
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?: Ja, jag skulle nog säga att den förbättrades kraftit!
29. Vad fick dig att må bra?: Vänner och Pelle
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Ojsan.. Möjligtvist Amanda Seyfried! Åh va fin och bra hon äääär
31. Vem saknade du?: Sara!! Gohunden min..
32. De bästa nya människorna du träffade?: Pelle och Alexandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0