10 Februari 2011

Grattis på födelsedagen Anton min vän!




Gud vad alla dagar går sakta nu för tiden! Vi på skvadern har ju bara två (oftast) lektioner per dag, tre timmars. Men alltid när klockan är typ halv ett (ett börjar eftermiddags lektionen) så är jag redo att gå hem för dagen. 
Och hur roligt känns det inte att det har kommit ÄNNU mer snö?! Visst känns det kul?! Gud vad jag kände lycka när jag tittade ut genom fönstret på GEMU lektionen och såg att det stormade utanför. 

Iallafall så skulle jag egentligen ha tränat efter skolan men var inge sugen på att gå till EGO ifrån skolan. Så jag hoppas på att mamma och jag tränar ikväll. Men vi får se. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0