27 Februari 2011

Tappa inte hakan nu hörrni!! Har nämligen en sak att berätta..... HOHOHOHO!!!!!


ÅH NYFIKEN NU ELLEE???



HÅLL DIG!!!





HÅL DIGG DÅÅ!!!!
men håll*





NU ÄRE NÄÄRAA½½½½!!!!!!






JO VET NI?!??! JAg åkte skidor i fleraflera timmar idag (och tyckte tillochmed att det var skitkul!) och sedan tränade jag även en timme med mamma! ÅÅÅH KÄNNER NI FRIDEN I SJÄLEN NU ELLER? 


Näe det var inte kulare än så. Tyvärr. Iallafall så har jag somsagt varit i sidsjön heeela dagen med mamma och kuisnerna, sedan tränat. Nu ska jag äta mat (näe, VA?!) och duscha. och se på solsidan. Och sova. 

(förlåt för den omogna början. men jag kände mig så hurtig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0