28 Februari 2011

Gud va skönt att det är sista dagenjäveln på sistavintermånaden! Jippiiii. Sedan är det också väldigt skönt att det har varit sjukligt bra väder hela dan. Sedan är det lite mindre skönt att jag suttit på en handledarkurs i tretimmar, så denna fina dag har gått till spillo för min del. Men äh, jag klagar inte! Än.

Annars så har den här dagen varit mycket bekväm. Hade bara en lektion, sedan utvecklingssamtal (som var väldigt invecklat! Min mentor bad mig typ öppna mitt hjärta och alla sinnen och prata ut "om allt som jag känner och allt som har med skolan och gör och allt som jag vill prata om"... Okej....) sedan fikade jag och mor på stenstans cafe för att bara kunna gå över vägen till körskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0