If only



... Jag vet inte ens om jag kommer kunna skriva något vettigt nu. Vilken film. Jag har grinat till många flimer, ojaaa, men jag satt bara ner och lät tårarna rinna till den här. Jag grinade inte, jag blev otroligt berörd. Aldrig någonsin har en film nått så långt in på djupet förut!

Kärlek, handlar den om. Såklart. Om att ta vara på det du har, innan det är försent. "Och om du vet att det är försent, men du får en andra chans, vad gör du utav den?" Filmen är så fint uppbyggd, den sliter ut hjärtat på en och det känns som att det tammefan är jag som är med i filmen. Åååååh, varför kan jag inte få lägga upp mitt filmhjäta här så ni kan förstå vad det är jag pratar om?! Jag lider utav att se sånna här filmer, men samtidigt så älskar jag sånna här filmer så mycket att jag aldrig skulle kunna tänka mig se något annat. Sjukt kan tänkas, egentligen. För man får verkligen ont i själ och hjärta. 

Men samtidigt måste man få gå sönder litegranna för att kunna bli mycket starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0