This time I'll rock the place

Hemma igeeeen! Kicki bjöd på otroligt god mat, kockens dotter vettu! Jag tänkte visa er lite bilder och så nu på en gång, så jag inte glömmer bort det. Iallafall så höll jag och mamma på att krocka med två rådjur på vägen hem. Inte för att vi hade tagit speciellt stor skada, men dom läju ha dött! Och sedan körde mamma fast också, så jag fick putta på. Ni skulle ha sett! Starka Elin säger jag bara. 

NU ska jag iallafall slå på Systrar i jeans och göra mitt bästa för att somna i tid.
Förrätt
Varmrätt
Efterrätt
(jag håller på att göra glasmusik på bilden om ni undrar varför jag doppar fingret i glaset)
Anna filmade även när jag Angelica och Kicki höll på att göra lite glasmusik!
Visst var vi brarå? Första gången jag någonsin prövat själv, vi tänkte ju satsa på att vara ungefär såhär bra innan året är slut.

Kommentarer
Postat av: ankipankiii

Men vi var ju också sådär bra! :o

2011-01-08 @ 11:54:45
URL: http://angelicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0