20 Mars 2011

Här sitter jag, nyss badat två timmar på badhuset med Emma och Kimberly, sov tre och en halv timma inatt och suger på en ofantligt god isglass! Den nya twister, fruit? Smaka på an! Skit go.

Igår så hade jag helt okej roligt till en början, men alltså. Vid typ ett eller nånting så kom vi igång på riktigt. Fy satan va kul jag hade då! Åkte gunghäst utomhus, åkte 4 pers på en spark, körde lite på vårat spel, dansade, skrek/sjung och knäppte en massa kort. Det var den sjukaste fullmånen jag sett i hela mitt liv igår också(men det sägs ju att det var såkallade "supermåne" igår, som inträffar var 18:onde år?!) så jag tror det var därför vi inte sloknade förren fem på morgonen. Blev väckt vid halv åtta iallafall och mor kom då och hämtade mig. Otroligt lite men skön sömn! 

Idag så ska jag kanske åka till Kicki på eftermiddagen och basta lite! Ha lite söndagsmys sådär och berätta lite om senaste dygnet. Hon var ju på cocktail så skulle gärna vilja veta lite smaskiga grejer därifrån!


Lite av mitt och ankans spel!













(han står faktiskt på tå på denna bild!!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0