10 November 2011

Tjenis! Dagen har väl varit blandad, musik hela dagen vilket har varit jätteroligt! (Lite jobbiga tankar under dagen bara som har förstört lite) Uppträdde lite för nior idag också, måste börja pusha mig själv till att stå på scenen nu så jag kanske får lite mindre scenskräck iallafall. Fast om jag känner mig väl förberedd och säker på det jag ska göra så går det oftast bra även fast jag är nervös! Aja. Rolig information.

Känner mig lite småhungrig för tillfället så ska göra mig en nyttighets-macka. Sedan ska jag och mannen titta på en film, kommer förmodligen bli sent ikväll också, som alla andra kvällar den här veckan. Inte likt oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0