13 November 2011

Hej Elins blogg det är mannen här igen. Idag har vi bara slöat hela dagen och legat i sängen och spelat wordfeud typ. Man behöver ju sådanna dagar också. Justja det är ju farsdag idag också så vi ska åka till Rännö och säga grattis till elins morfar. Min far är på kanarieöarna så det finns inte så mycket att fira för min del.
Imorgon så ska vi äta middag hemma hos mig tillsammans med min mor, min bror och mammas man Tony, kommer nog bli jättemysigt. Hur som helst så har vi seminarie på onsdag i samhälle vilket vi inte har tränat ett dugg på, inte ens på lektionerna har man fått in något. Det känns som en jättestor tyngd på axlarna när vi kommer på hur lite vi kan. Aja.

Tänkte avsluta inlägget med något fint, för jag vet att Elin brukar vilja det. Så det jag vill säga är att Elin är bäst och att jag känner mig så trygg i hennes närhet, vilket är väldigt väldigt viktigt för mig. Ciao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0