9 Oktober 2011




Tjenaa! Nyss ätit gomiddag med familjen mannen och besök utav storebror Daniel (ja okej han tillhör ju familjen men är här och hälsar på och det är typ ovanligt. Hehe jaja xD)! Inatt har jag sovit kanske sammanlagt 5 timmar. Hade så otroligt ont i magen att jag trodde någon var inuti den och höll på att gräva sig utåt tills skinnet sprack. Men efter ungefär 4 timmars smärta somnade jag för att vakna efter en och en halvtimma och ha ännu mer ont. Älskade livet så fruktansvärt inatt:)

Känns sjukt att helgen redan är över. Jag hinner ju inte göra nånting innan det är måndag igen! Aja, det är ju skönt att veckorna går snabbt också. Så höstterminen är över nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0