I wonder is she's gonna stay

Tjenixeeen! Skoldagen var sådär men slutade bra. Jag har nyss städat hela lägenheten, förutom sovrummen. Det får var och en ta själv (xD). Iallafall så ska jag och mamma åka och hämta Pelle på jobbet om ungefär en halvtimma och sedan ska vi till Biteline med några klassisar och se på fotboll! Inte för att jag tittar mycket på fotboll men det blir ju trevligt ändå lixom, och fruuuuktansvärt god mat!!

Imorgon åker jag till Moa efter skolan och umgås med henne och Pontus! Det var alldeles för länge sedan nu tycker jag. Sedan resten utav veckan består av mannen, lite fest med fin(a?) vän(ner?)(kanske), barnkalas och mys.

Kommentarer
Postat av: angelica

SVAR: HAha, seg tjej MEN nu har jag sett din kommentar. Jag kan göra ett till;) Fixar det imorgon!

2011-10-12 @ 08:25:56
URL: http://angelicapesmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0