24 September 2011

Jag förstår inte hur dagarna kan gå så snabbt, men ändå så förbannat sakta. Tycker att veckorna går i slowmotion men samtidigt tycker jag verkligen inte att det känns som tre dagar sedan jag uppdaterade senast. Satan va tråkig min blogg har blivit.

Iallafall så kan man säga att vi hade vår första klassfest igår! Vår utbytesstudent(eller vad man ska kalla honom) Robin fyller 17 år idag så några i min klass hade ordnat en överraskningsfest för honom igår! Det var riktigt roligt att umgås med klassen utanför skolan faktiskt. Just nu är jag och Pelle hos min faster i Granlo och umgås. Jag Tette Pelle och Hasse åt på Opus (tror det hette så) förut, notan gick på 2400. Haha dog lite.


Imorgon firar vi även min gokille Lukas som fyller 10 år på måndag. Hua, lillgubben ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0