2 Januari 2012

Jajemen! Äntligen ett nytt år, känns lite på tiden att få en ny start. Jag har iallafall varit sjuk i två veckor nu och är inte frisk än. Hostar som en tok och blir alldeles varm i hela ansiktet för minsta lilla ansträngning. Jag håller iallafall på att städa rummet eftersom det intre har gjort på huuuur länge som helst. Ska ta en paus nu strax och åka och jobba, måste ju kämpa på så pengarna rullar in tills 14 Maj!

Annars då? Jo skolan börjar ju snart och det känns väl sådär, men när lönen kommer (15onde) så ska jag köpa mig ett fett gymkort och börja röra på kroppen som har legat i koma senaste 4 månaderna. Weho

Just det, jag får se om jag orkar göra en såndära års-grej lite senare! Kanske! Får se! Ska ju byta blogg strax så det kan ju va en avslutning. Eller nått.

Kommentarer
Postat av: annis

gere, byt inte blogg!!!!!!!

2012-01-03 @ 10:47:10
URL: http://annawilliams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0